Gijsbert van Voorst (l.) nam de honneurs waar om het MVO-Keurmerk conform ISO 26000 te verstrekken aan directeur Florus Floor.
Gijsbert van Voorst (l.) nam de honneurs waar om het MVO-Keurmerk conform ISO 26000 te verstrekken aan directeur Florus Floor.

‘Van toegevoegde waarde voor de toekomst’ viel op te tekenen uit de mond van inspecteur Gijsbert van Voorst. Als vertegenwoordiger en inspecteur van Keurmerk Nederland werd hij aangesteld om de audit uit te voeren, en niet zonder reden: Greengiving versterkt de status van het MVO-Keurmerk aantoonbaar.

En dat had niet alleen met de hoge score te maken, Greengiving hoopt namelijk op korte termijn ons groeiende MVO-Keurmerk verder te versterken. Geheel in de trant van MVO hopen we dit Keurmerk m.b.v. Greengiving alleen nog uit te gaan reiken op groeipapier.

Het MVO-Keurmerk behalen doe je niet zomaar. Een blik op de sterke punten is daarom zeker op zijn plaats. Zo toonde de duurzame geschenkenleverancier aan dat de CO 2 uitstoot fors is verminderd t.o.v. vorig jaar. Over de verdere linies werd duidelijk dat mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt worden ingeschakeld bij inpakwerkzaamheden, en dat de inventaris in een steeds grotere mate vergroend is.

Al met al slechts een greep uit dit uitgebreide MVO-Beleid. We willen hierbij het hele team van Greengiving dan ook van harte feliciteren met het behalen van het MVO-Keurmerk conform ISO 26000!